В умовах війни емоційний стан дітей значно погіршився. На перший погляд вони так само бешкетують, хтось не хоче вчитись, а інші старанно виконують завдання, беруть участь у конкурсах, проте в серцях кожного з’явилась тривога та невпевненість у завтрашньому дні.
4 січня 2024 у нашій школі зібралася педагогічна рада за темою: “Емоційний стан шкільної громади в умовах війни”. На педраді, з основною доповіддю, виступила заступниця директора з виховної роботи — про негативні емоції (страх, безсилля, злість, провина), які останнім часом переслідують людей. Про налаштування власної особистості на позитив. Ганна Володимирівна згадала про роботу, яка проводилася у школі для покращення їх емоційного стану протягом І семестру.
Особливо гостро відчувають війну старшокласники. Альона Шаповал поділилася власним досвідом на прикладі 10-го класу, якому вона допомагає подолати переживання, поліпшити емоційний стан. Шкільна психологиня розповіла вчителям, як вони можуть самостійно позбуватися пригніченого настрою. Рішення педради щодо продовження роботи з дітьми для покращення їхнього емоційного стану, залучення до волонтерства дітей, вчителів та батьків, а також поновлення шефської роботи в школі ухвалили одностайно!