Педагогічна рада школи висловила позицію вчителів щодо законопроєкту № 13120. Законопроєкти № 13120 та № 13120/1 стосуються внесення змін до Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо вдосконалення механізмів формування мережі ліцеїв.
Розрив тяглості та втрата наступності навчання. Відокремлення початкової школи від ліцеїв може порушити цілісність освітнього процесу для учнів, які звикли навчатися в одному закладі протягом багатьох років. Може бути втрачена наступність у методиках навчання та виховній роботі.
Проблеми з адаптацією учнів. Перехід до нового закладу після закінчення початкової школи може бути психологічно складним для деяких дітей, особливо якщо вони змушені змінювати не лише заклад, але й колектив однолітків та вчителів. Логістичні труднощі для батьків. Якщо початкова школа та ліцей, які відвідують діти з однієї сім’ї, будуть розташовані в різних місцях, це може створити додаткові логістичні труднощі для батьків.
Зниження мотивації до навчання в старшій школі. Якщо учні не матимуть чіткого розуміння перспектив після закінчення початкової школи в контексті переходу до певного ліцею, це може знизити їхню мотивацію до навчання на початковому етапі.
Загострення проблеми гендерного дисбалансу в класах.
В умовах воєнного стану та міграції населення, фіксовані вимоги до наповнюваності можуть призвести до ситуацій, коли в класах буде непропорційна кількість учнів різної статі.
Позбавлення фінансування, закриття шкіл.